onsdag 3 mars 2010

kreativ blogger


oukeej miilo och ninna, here we go kreativ blogger..

I den ingår en utmaning - att lista sju saker om sej själv samt att skicka utmärkelsen vidare till sju andra bloggare.

Det är liksom lite som ett kedjebrev, men det är frivilligt så det går nog inte att lägga den i den kategorin utan verkligen se detta som en uppskattning, och vad är bättre i blogg "världen" än just uppskattning från andra bloggare? Så här kommer mina sju, jag hoppas ni inte visste dem från förut.


1. Jag dansar tydligen allti vid matbordet om vi har god mat.

2. Jag har kanske lite speciellt skratt, folk brukar börja skratta när jag gör det.

3. Jag blir lätt skrämd vid plötsliga höga ljud.

4. Jag lämnar nästan allti brödkanter.

5. Jag är ganska löjligt romantisk egentligen.

6. Jag har jättesvårt att besluta mig för saker och ting.

7. Jag har int så bra fantasi, vilket inte är en så bra sak.


Photobucket
hihhhihihi

3 kommentarer:

:D sa...

du liknar mommo din på hade sista bilden :D

sara sa...

ööhm, neeä? :D

:P sa...

tyyyp jåå! :P