onsdag 28 juli 2010

låna kameraladdare

okej, nu skriver jag här även på bloggen. jag har ännu inte hittat min laddare och är i STORT BEHOV AV ATT FÅ LÅNA EN LADDARE FÖRE SÖNDAGEN! så alla som bor i larsmo/jakobstad med omnejd, och har en nikon d70, d80, d90, d100, d200 eller d300 snällasnälla finns det någon som skulle kunna låna ut den några timmar/en dag så att jag skulle få mitt batteri laddat. jag åker på söndan iväg med första flyttlasset ti england och skulle verkligen vilja ha en kamera med. så hör av er!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Tråkigt att du tappat din laddare :(

Men Sara! Va kul att du redan varit i England! Flyttlass låter så kul, ja kommer typ bara ta en kappsäck och ett handbagage :P
Vi åker sen med samma flyg som Valter :D
Ha de skönt!

sara sa...

ja har fått min nya laddare nu så nu kan ja leva som en normal människa igen :D

ja'a, du e säkert aningen bättre att packa än va jag e :b desamma!