måndag 21 mars 2011

schläfrig

ja e glad att folk hittar ti min blogg för att de skriver "jorgubbar och tonfisk" i google.
ja kommer ihåg min jorgubbar och tonfisk period, ja kommer ihåg sommaren och "matkrisen".
ja har också märkt att ovantligt många tyskar har tittat på min blogg så jag dedikerar rubruken och detta till dem "ich habe völlig vergessen die kalakukko", högstadie tyska i mitt hjärta.
ja har också semi kris med min blogg, ja vill int ha både onödig text och bild, onödig bild, svenska och engelska blandat om vartannat i en stor röra. jag borde bestämma mig för ett rätt sätt och hålla mig till det.
ja kan aldri bestämma mig.

2 kommentarer:

Vanessa sa...

moimoi huvuvärk vanessa här moi (varning lång kommentar)

fattar helt! jag har dragit bort mer och mer info från min blogg, delvis för jag aldrig varit en storbloggare.

syftet med att ja skaffa blogspot var för att lägga upp mina "verk" online, inte för att berätta om hur min dag varit o vag jag gjort på sistone eller för att lära ut mina spännande tekniker till andra. bara helt enkelt med en bild visa hurdana bilder jag tar/gör(?)

en fotoblogg i mitt tycke kan vara hurdan som helst men jag e mest bekväm om jag laddar upp mina favoriter och helst utan text också för en bild borde tala för sig själv. men nog läser jag ändå många bloggar som har en massa text+bilder.

svårt de häran o hitta sig själv i bloggen. därför e de kul också o ha många bloggar. en var du laddar upp en massa onödit bara för att bli av med skräp från din hjärna och att få blogga på sitt modersmål (mega like) (min ratata blogg) och sen en var du lägger upp dina bilder i lite liknande form som en hemsida.

Jag vet inte vad för sjupre point ja hade för att tipsa dej men ja ha gjort såhär. skaffat två skillda bloggar men varför inte ha allt bara i en o samma röra om man själv gillar de.

TSEMIIIIII

Sofia sa...

aber nein Sara! "Ich habe den Kalakukko völlig vergessen".