lördag 17 oktober 2009

dölj att du är smart

ååu,
ända till i fredags har ja haft ganska mycket att göra för att vara här och jag har glömt bort stackars lilla bloggen. vi har haft växelvecka och istället för att sitta framför datorn har vi fotat analogt och framkallat bilderna själva . jag blev lite smått förälskad i det att själv få fram bilderna och se bilden komma fram där i det mörka rummet. ååh, jag borde ha en scanner så jag hade kunnat visa någon av bilderna men tyveer. det var roligt roligt roligt. tilåme stchjämte gick nästan att höra på.
men jå, jag hör mystiska ljud från teatergrannarna. myyystiska ljud och shakira musik, kanske bäst att int veta va di håller på med.
fick förresten reda på att grannryssarna är galna i leken maffia eller hela staden sover så jag har mördat och hållt på två kvällar i rad nu. plus att jag fick höra en väääldigt lång, hetsig rysk diskussion som jag förstod lite av men de otroligaste och konstigaste sakerna blev översatta så jag också fick vara med och få lite psykiska meeen av. (alla kvinnliga medverkande fick åtskilliga chockar)
när det mystiska ljudét försvinner kanske jag ska försöka sova lite, godernatt.

Inga kommentarer: