måndag 19 oktober 2009

flickan som lekte med tiden

Photobucket

aand, bom. hoppet på mänskligheten är nu en aning lägre ner än förut.
och mina hopp är patetiska, ha ha.


(jag tänkte jag måste skriva en o-glad text till min o-glada min på bilden, annars skulle det inte passa liksom. jag är inte så o-glad som det verkar. kanske. jag har lite huvudvärk men det kan vara för att jag har sysselsatt mig med att titta in i denna skärm en stor del av dagenåkvällen )

men hey, det är måndag imorgon och bara en vecka till rysslandresan! tiden går så fort här! och inte nästa veckoslut men helgen därpå är denna dam på väg hem, så se till att hållas hemma alla. (och ha god mat i kylskåpet)
vuh, här är tunna mellanväggar.

3 kommentarer:

Sofia sa...

eey, ja tror ja vet va du menar! some things never change?

sara sa...

(Y)

David sa...

När sku nu till Ryssland?