torsdag 14 oktober 2010

på begäran

ja jag är ännu i liv. mycket väl vid liv faktiskt, har int tröttnat det minsta på england.
skolan e ännu fantastiskt och jag känner mig tråkig när jag inte har något att klaga på.
eller jo, när jag tänker efter.. en underlig sak, ni vet dendär hinnan på ägget som oftast e fast i skalet på finländska normala ägg. det kommer typ aldrig med när man skalar äggen här. mystiskt å störand. men förövrigt mår jag superbra :)



(förrestn, byyji hörd åv se å ja bleiv retoglad )

3 kommentarer:

Sofia sa...

alltså, stör du de int på enkelglas i fönstre, å skild varm- å kallvattenkran, å att bila kör på feil siido, å att nästan all toalettre har myscho spolning? :P

Anonym sa...

haha, håller med sofia! eller att he e alltsom oftast svinkallt inne i husen eller att alla människor som e på väg i underground så kollar skitit på en, eller att allt e så dyrt? nämen, nu ska vi int dra ner dej från de där rosa molnen.. Det e nog bra i england!

byjii var nog lika glad att ringa dej! ;)

sara sa...

hahaha, nene de e saker man lar sig att leva med. ja har tillome blivi van me vattnet som kommer ur kranen o mjolken som smakar som gradde. :D