måndag 4 oktober 2010

why don't i just follow you?

vilken minut som helst får vi gäster. v&v's flick- å pojkvän kommer och erövrar områden här den kommande veckan plus lite till. ja har bunkrat upp me lite choklad och glass. våra papperstjocka väggar kan jag inte göra så mycket åt men jag har nya batterier till min mp3-spelare. förövrigt trivs jag som bara den här. hehe. var in till london igår för att fota lite ti en uppgift, å gick in i lite fina butiker och önskade att jag hade lite extra pengar att spendera.
å ja e ändå häppihääppy för skolan imåron, fast ja har ca 50 sidor att läsa ännu ikväll.

(förresten, jag kanske börjar skriva både på svenska å engelska. eller bara på engelska. ja har några stackars läsare som inte kan svenska, och de flesta svenska borde ju kunna engelska. hmm.. får se hur jag gör. )




any minute now there will be guests in this house. v&v's girl- and boyfriend is staying here for a week+ some extra days. i've got the room between the both pairs but at least i have new batteries in my mp3-player. btw, i really like it here. hehe. yesterday i did go in to london to get some first sight project photos, then i did enter some nice boutiques and dreamt about how life would be with extra money to spend on nice things.
school tomorrow, i'm still happy even though i have about 50 pages reading ahead of me tonight.

1 kommentar:

Luisaa sa...

troor he bliir bäst om du skriivar på bååda språåke ;)