söndag 14 december 2008

de e ju inte alltid så lätt att tända ljus

hej
jag har sovit och jag har mascara under ögonen
jag har huvudvärk

dessutom gjorde jag största misstaget på länge, jag tog ingen kamera med när mina vääner som även är otroligt kända modeller skulle prova outfitar.
äschäsch på mig, där fanns alla finurliga kläder från 50-90 talen och där stod jag utan kamera!

å hahahha på lucia 2002 à la bosund skola!
å tänk att man såg ut som en unge med downs syndrom som fått inte bara en eller två för många kakor i sig. å lucia är ju faktist något väldigt allvarligt, säkert därför alla såg ut som om de skulle fått betalt för att se allvarliga å sura ut.


å ibland kan det vara svårt att tända ljus ska ni veta

3 kommentarer:

Anonym sa...

nej verkligen inte lätt :P

Anonym sa...

haha, att du int to na kamera var bäst på läng, å lucia är faktist på liv å död :O tänk nu om nan sku ha råka eld upp na, int kan man flin åt he!

The Hourglass sa...

jag har alltid varit lessen för att jag int fått vara lucia ):