lördag 6 december 2008

ett litet försök


hej, jag bloggar ju tydligen nu också, märkligt. jag som aldrig skulle börja göra det. nåjaa, tänk så det kan gå.

igår fick jag lära mig att det var tradition att baka pepparkakor på 6.12, jag kunde ju inte vara sämre än traditionen så jag (å systra min) bakade ett antal. jag tycker egentligen inte om pepparkakor sådär jättemycket men när jag fått på julmusiken och stod där och sjöng med för full hals var det ändå rätt mysigt med bakandet å allt. (jag har för övrigt haft "o helga natt" på hjärnan i flera dagar så det kunde inte bli värre på något vis med julsångerna)

och så grattis för finland

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA, ja trodd att klocko (under blogginfon) var besökarstatistiken, så ja tänkt bara "vaaa, ho kan e vara såtee mang besökare? å he ökar ju heila tiin? va e dehääär?" åså saan "UPSISTA! he var visst klocko"

sara sa...

hahahhahahaha, dumb henna :D