fredag 26 december 2008

jul




god jul sådär i efterskott,
jag har inte riktigt haft tid me bloggen under dessa stressiga dagar
(ursäkta för ut tjatade bilder men jag missade nästan julen så jag tycker att jag förtjänar att sätta in dem)

jo, jul firades med en massa skrämmande gubbar som försökte flirta med mig,
jag måste ju absolut vara helt duktig å bra efter alla ord av berömmelse jag fick, dessvärre hann jag inte med själva jobbet eftersom alla bara skulle prata med mig.
bra som jag är glömde jag att skriva att jag var på övertid
men jag missade iallafall kanduvisslajohanna såå helt dåligt har det inte varit.

åh, uff å suck å stön å blöh, jag är så mätt att jag tror att jag aldrig orkar stiga upp igen!
jag har aldrig riktigt varit någon julmatsmänniska men nu har jag nog ätit mat för några veckor framåt tror jag.
förresten vad är det här med att jag hörde att det finns folk som går på olika gympa-pass på julafton å dagarna efter?? har vi inte alla kommit överrens att på jul så får man äta hur mycket man vill, vräka i sig choklad i sin egen vikt och inte behöva bekymra sig eftersom alla gör så? :O

böh, jag borde gå å lägga mig snart om jag ska orka mig upp och jobba imorgon :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

men saken e den att man böri må så dålit om man vräker i se chokla i sin egen vikt :P

Anonym sa...

håller no me de sara! ät mera onyttigt!