tisdag 9 december 2008

piu


jag hade nog inte min starkaste å bästa dag igår, förutom att jag tänkte skaffa dedär kakka facebook som alla har så fick jag helt blackout på piano lektionen. jag gick dit som glad-sara-har-övat-på-läxan, och sen när jag sätter mig är det som uschnejhjälp, vad är det här? jag spelade fel redan första tonen. alltså hon måst tro att jag e värsta miffo, nu när jag skulle ha chans att bevisa att jag faktist kan spela när ja vill så fick ja knappt någon ton rätt (Y)
haha, hon undrade om jag äter och sover bra.


int det sku råk finnas nån som sku vila köp ett objektiv åt mig till julklapp? *blinkablinka me ögonen*
jag kom på att om ja ska göra nå på sportlovet eller nå sånt så kan ja ju int köpa upp alla mina inte många pegar jag har :(


å så tror jag att ja inbillar mig att jag har sjuk hals! (superosjukasilversara kan inte bli sjuk)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja blir meir å meir imponera åv bildre din, bara så du veit.

sara sa...

nååh, va glad ja blir :)