söndag 14 februari 2010

fina funderingar

me mycket pizza och glass i magen (kunde knappt röra mig för någon timme sen) och med sällskap av karis-människor har ja kommi fram till att de har hänt ganska mycke mystifistiska saker åt mig här som ha int ha tänkt på. antingen har jag nån speciell dragning för att mystiska saker händer mig eller så är folk härifrån mystiska. fina tankar jag har här i nattmörkret när ja borde sova. JAG SKA JU FAKTISKT TILL STOCKHOLM IMORGON. om vi hittar så långt så att vi kommer ti båten vill säga. wuuh, vore helt spännande att komma ti helsingfors och ta fel spårvagn och aldrig komma iväg.

2 kommentarer:

ditt lokalsinne sa...

hahaha, du kommer aldrig att hitta för jag flytta bort på din 5-årsdag! hahahah! mvh. ditt lokalsinne :)

sara sa...

HAHHAHA, vitsi vilket elakt lokalsinne du e!!