onsdag 17 februari 2010

kunkkuli

ja kom just på att jag borde tänka på att börja packa snart, om en stund, packa. de e mystiskt, jag har börja vänja mig att vara här över helgerna. sen e de också mystiskt, ja ska int direkt hem utan ja ska ti helsinkiiiä, de känns som ja sku ha ett liv, haha. uuh, å sen ska ja på dinosauruxias single release, de kommer bli kiva att se dem uppträda, inte bara sitta nära dem i klassen liksom. och sen har vi ju FOTOUTSTÄLLNING imorgon, på serendi, ta er dit allt folk!






vuuh, och nu över till världens o-teinigastkuva ever! jag me vanessas kungakrona på huvudeet. (heh, jag vann i spelat man blir kung om man vinner) och min pannlugg e seeepe, den delar sig aaaallti och lever precis hur den vill.
Photobucket

hahaha, bilden. vanessa va i duschen, jag hade tråkigt :)