tisdag 16 februari 2010

stockholmä

häääh, hemma från stockholm, lagom trött efter att ha vari vaken sen allt för länge och äti int allt för mycke.. hah, roligt att vi åkte ti stockholm för att berätta om vår skola, sen kom ingen och lyssnade på oss, inte för att de gjorde så mycket. vi fick mera tid att slösa pengar i alla nam-affärer. det gjorde dock en aning ont i mitt arma hjärta när jag inte kunde köpa allt jag ville ha :(

som t.ex. en hatt från hattbaren (inte dock den ja har på mig här)
Photobucket

de va dimmigt och kallt i stockholm och ja stressade lite mellan butikerna så höpfm, mina bilder blev int så många.

en bild utanför skolan som int digga oss, haha
Photobucket

Photobucket
köp dig lycklig, köp dig kärlek

Photobucket
miilo i vår första hytt där de ännu fanns plats att sitta på golvet, där de fanns wc och där man ännu kunde vara i hytten utan att få klaustrofobiska problem.

Inga kommentarer: