söndag 25 januari 2009

trött



bilden är gammal,
tagen i slutet av november när det var mörkt, påväg till busstationen efter att skolan slutat för dagen. jag tycker egentligen inte riktigt om bilden, jag börjar tänka på mystiska saker när ja ser den. men lite ful-fin får den väl kanske vara. jag känner mig lite ful-fin idag förresten, med lite mascara från igår, håret med lilla flätan i och så de allt för stora myskläderna.
jag borde läsaläsaläsa nu men jag somnar nog ifall jag gör ett försök, därför försöker jag inte ens.

åh, nu har jag lust att baka ännu en kladdkaka (för några dagar sedan bakade och smakade jag för första gången på en riktig kladdkaka, och usch vad den blev allt för god!) jag måste fundera lite på detdär ännu, jag skulle säkert hålla mig vaken bättre med soocker i magen

1 kommentar:

Luisaa sa...

De var nog jag också som baka den där kladdkakan :P