måndag 19 januari 2009

weekend





vari på weekend i lappo,
helt trevligt,
trevliga barn å ledare som allti :)
(pålli-sneel hest/ingo/ slakaa var tillome med)
jag fick oförklarliga mörklila blåmärken på benen, nog för att kvällsprogrammen var lite vilda ibland men int bord jag ändå ha fått blåmärken :O
kul var de å att åk snowboard å se cool ut på lördan (hah, å nej jag föll int nå)
en sak jag lärde mig av resan var iallfall att jag aldrig mer skall sova i bussen utan att täck för ansiktet! små barn kan få kort av mommona som sover då :S

förresten, jag vill ti hemavaaan!
å en till förresten, jag är fortfarande upprörd (hah, bara för att sofia mobba mig så för att ja skrev upprörd så tänker ja fortsätta me det) över hur slö posten är :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt objektiv har int kommi?:O

sara sa...

ne :(

Anonym sa...

upprörd e no så mommovarning att hade bildn borda vara upp nanstans! :D