fredag 30 januari 2009

kladdigt

smet


jag bakade två kladdkakor,
ena tänkte jag skänka till systers barnkalas imåron,
den andra hade jag tänkt vräka i mig en stor del av.
hee heee, jag har inte smakat ännu men utsidan är inte den mest inbjudande om man säger så :o
men man vet aldrig, kanske det smakar som det ska iallfall,
jag menar, det är ju ändå mästersarakockens verk, hehh

(jag har även förminskat lite i finns i sängen listan,
och tagit bort davids godjulhälsning i dammet på tv:n
och plockat bort kläderna och dammsugit!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag tror jag försmäcktar av skratt, dedär va lungt kulast idag, hadd du seriöst PÅSANT nu menar jag dehär, hadd du kvar god-jul texten min på ditt tv:???? hahaha!XDXDXDXD

ÅHÅHÅ 2 inlägg på 1 dag, he tar se ;)

sara sa...

påsant å seriöst å allt så hadd ja he :S