fredag 9 januari 2009

grrr

ååh, jag blir riktigt irriterad på att när jag inte har kameran med så är det underbart härligt väder och solen bara lyser och lyser, sen när jag är glad och tänker att jag hinner ta kort hemma så är det som ett stort molntäcke eller en tung skugga över hela stora bosund. sen de dagarna jag har med kameran är det mörkt och grått och så får jag inte ta kort av någon. grrrr. dessutom så har jag mest inspiration när det antingen är väldigt ljus eller väldigt mörkt, grått mellanmörkt tråkigt väder orkar jag inte med. faast det blir ju bara ljusare och ljusare nu så jag ska väl klara mig. hah, det kan inte hata-sara klubben förhindra iallafall!! <<< (<-- msn-smile)
förövrigt så borde mitt objektiv vara här nångång nästa vecka :)
lördag, skoldag, imåårgonä. heh, jag är helt bortappad i veckodagarna!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

är e jag å filli som är hata sara-klubben? :P

sara sa...

hata-sara klubben är allt som bruka vara emot me, faast ja'a, man kan väl no räkn me er i he så :D