måndag 5 januari 2009

fångad i stan


jag steg upp efter nån timmes sömn, orkade inte sminka mig eftersom det ändå inte skulle hjälpa mitt inte så väldigt smickrande skitiga hår, jag tänkte att jag bara skulle hämta mina linser till kameran, kanske titta i lite butiker och att vi sedan skulle hem, inte behöva vänta så länge, inte behöva se så många kända mänskor (de flesta kända mänskor är int i stan kl 9 på en ledig dag)
jah, sen så väntade vi å väntade vi, men nehepp, typ vi tre tiden var vi hemma. soooom, man hinner se ganska mång människor på den tiden! usch, nu lät ja fjortistisk, ungefär domdär saaaakelis flickorna som satt på lbb då vi var där en stund, di kuna int håll käften en liten stund heller. ni som vet hur ja talar när jag e hyperglad å har adhd å int sett nån på några dagar, det var mycket värre än det!!!
men jaah, jag fick ju köpt de ja kom för att köpa iallafall, plus att jag fick med mig hem en snowboardjacka av herrmodell också, didär karamodellerna är ju stora! nåjaa, jag har en stor å skön jacka nu.

lite kakk är att ja ska tydligen jobba imårgon, jag missar hela ljusa dagen. dessutom dör jag antagligen lite av trötthet när jag kommer att sova max 2 timmar om jag har tur inatt, sen så börjar ju skolan på onsdag, börjar med prov! jeij.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sara hur rik e int du på en skAAla 1-102?!?!

sara sa...

ungefär 2 (sen när min lön kommer får jag igen lite pengar men)

Anonym sa...

"ni som vet hur ja talar när jag e hyperglad å har adhd å int sett nån på några dagar, det var mycket värre än det!!!" hahahaha åt he :D

Anonym sa...

ojojoj sofia, ja sku rikti citer precis sama å dra åv lika myki åt e xD så HAHAHAHAA ja halder me sofia :D